Celjski dijaki se odpravljajo v pivovarno preizkusiti svoja tehnična znanja

Dijaki Šolskega centra Celje se ta teden namesto praktičnega pouka v šoli odpravljajo v Pivovarno Laško Union, kjer bodo prvič v realnem okolju preizkusili svoja tehnična znanja.

Celjski dijaki se odpravljajo v pivovarno preizkusiti svoja tehnična znanja

Osem tednom zapored ob petkih bodo tako spoznavali proizvodne procese od priprave, varjenja do polnjenja piva, so sporočili iz omenjenega šolskega centra. Kot je napovedal predstavnik pivovarne Matej Likar, bodo dijake razporedili v proizvodne procese, tam bodo dobili mentorje in jim na nek način sledili med delom. Upa, da bo dijake takšen inovativen pristop spodbudil, da bodo nekoč soustvarjali kreativne delovne sredine, ki jih potrebujejo podjetja.

Približno 100 slovenskih pedagogov, ki so se zbrali na tradicionalni konferenci Kreativna učna okolja, je ocenilo, da kreativnost ne pomeni zgolj uporabe tablic in telefonov za učni proces, gre za spreminjanje načinov poučevanja. Učitelj naj bo mentor in usmerjevalec k raziskovalnemu delu.

"Kot učitelj sicer na koncu dela dijakov ocenim, a vedno jim povem, da jim bo pravo oceno za opravljeno nalogo podelil šele trg, torej naročniki, kupci oziroma v našem primeru gledalci," je povedal učitelj v programu medijski tehnik na Šolskem centru Celje Alen Pavšar.

V Sloveniji so priložnosti za poklice v znanosti, tehnologiji, inženiringu in matematiki, šolsko okolje pa je njihova prva priložnost, da se mladi za njih navdušijo.

Po besedah Matija Cepina iz Socialne akademije veliko dobrih rezultatov v resnici nastane šele po obveznem šolskem delu, v neformalnih okoljih, ko zadane naloge dijaki raziskujejo, ker so jim všeč, ne zato, ker so jih določili odrasli.

Klasična učilnica dobiva v 21. stoletju povsem nov pomen. Namesto učenja v razredih slovenski učitelji pouk izvajajo s pomočjo interaktivnih zaslonov, očal za virtualno resničnost, na prostem, v gibanju in celo z delom v podjetjih. Mladostniki v šoli tako varijo pivo, programirajo robote in iščejo priložnosti za povezovanje z bodočimi delodajalci ali razvijajo lastne podjetniške ideje, med drugim tudi s projektom Miss Slovenija, so še zapisali v šolskemu centru.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Vesti

Vse vesti
0