S poslovnimi prostori in stanovanji v občinski lasti bo znova upravljala Občina Izola
Na 18. redni seji občinskega sveta Izole so svetniki obravnavali vrsto pomembnih vprašanj, vključno s prenosom upravljanja občinskih poslovnih prostorov in stanovanj nazaj pod okrilje občinske uprave ter razpravljali o ključnih razvojnih projektih, kot je vodooskrba slovenske Istre in Krasa.
Občinski svet je razveljavil sklep, ki je upravljanje občinskih poslovnih prostorov in stanovanj prenesel na Javno podjetje Komunala Izola. S 1. marcem 2025 bo to nalogo prevzela občinska uprava, kar je v skladu z veljavno zakonodajo in priporočili revizije. Svetniki so ob tem sprejeli tudi spremembo odloka o organizaciji občinske uprave, s katero se pristojnosti Urada za nepremičnine razširjajo na področje upravljanja teh nepremičnin. Sledi tudi prilagoditev pravilnika o notranji organizaciji, da se sistemizirajo nova delovna mesta za izvajanje teh nalog.
Svetniki so sprejeli pravilnik o pomoči za ohranjanje in razvoj ribištva in marikulture, ki omogoča letno finančno podporo v višini 40.000 evrov. Občina bo na podlagi pravilnika izvedla javni razpis za dodelitev pomoči upravičencem.
Svetniki so potrdili dokument identifikacije investicijskega projekta (DIIP) za vodooskrbo slovenske Istre in Krasa, vrednega skoraj 117 milijonov evrov. Projekt bo financiran z evropskimi kohezijskimi sredstvi in prispevki 12 občin vključenih v projekt. Izvajal se bo v obdobju 2025–2029.
Na seji so sprejeli tudi odlok o odvajanju in čiščenju komunalne ter padavinske vode, ki vključuje spremembe zakonodaje na področju obveznih gospodarskih javnih služb. Prav tako so potrdili sklep o podelitvi koncesije za sanitetne prevoze na dializo, ki bo veljala za 15-letno obdobje in vključuje sodelovanje občin Piran, Izola, Koper in Ankaran.
Svetniki so obravnavali in potrdili nadomestno članico občinskega sveta, Barbaro Gojtanić, ter imenovali Matjaža Gergeto kot nadomestnega člana sveta Javnega zavoda za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte.