Ljubljana

16°C
Oblačno Humidity: 90%
SREDA
11°C / 19°C
ČETRTEK
9°C / 21°C
PETEK
10°C / 22°C
SOBOTA
9°C / 22°C
NEDELJA
13°C / 19°C
PONEDELJEK
13°C / 20°C
TOREK
10°C / 25°C

AZN svetuje natančno preverjanje zavarovalnega kritja po poplavah

Agencija za zavarovalni nadzor (AZN) v zvezi z zavarovalnim kritjem po poplavah in postopki glede uveljavljanja zavarovanja opozarja, da sta uveljavljanje in višina škodnega zahtevka odvisna od sklenjene zavarovalne pogodbe. Zavarovancem zato predlaga preverbo splošnih pogojev in predvsem tega, ali pogodba krije nevarnost poplave.

AZN svetuje natančno preverjanje zavarovalnega kritja po poplavah

Kot pojasnjujejo v AZN, nevarnost poplave običajno krijejo zavarovanja, ki se razvrščajo med drugo škodno zavarovanje. Uveljavitev zahtevka po poplavah je odvisna od vsebine sklenjene zavarovalne pogodbe oz. od navedenih kritih v splošnih pogojih posamezne zavarovalne pogodbe in od višine zavarovalne vsote.

Glede uveljavljanja zahtevkov iz premoženjskega zavarovanja v agenciji svetujejo, da zavarovanci škodo dokumentirajo s fotografijami in posnetki ter sledijo navodilom zavarovalnic za prijavo škode. Zavarovalnice so zaradi ekstremnih vremenskih dogajanj prilagodile oz. olajšale način prijave škode, večina je podaljšala tudi rok za uveljavljanje, poudarjajo v agenciji.

AZN sicer nima pristojnosti reševanja sporov iz zavarovalnih pogodb, na njeni spletni strani pa je naveden postopek v primeru pritožbe nad zavarovalnico, pokojninsko družbo, zavarovalnimi zastopniki in zavarovalnimi posredniki ter zavarovalno zastopniškimi družbami oz. posredniškimi družbami.

Zavarovalnice morajo imeti skladno z zakonom o zavarovalništvu vzpostavljen postopek reševanja pritožb zavarovalcev, zavarovancev in drugih upravičencev iz zavarovanj, tj. izvensodno reševanje sporov med ponudniki zavarovalniških storitev in strankami (potrošniki). Zato je mogoče vložiti pritožbo na pritožbeno komisijo zavarovalnice in s tem sprožiti notranji postopek obravnavanja pritožbe.

Spor je mogoče reševati tudi pri mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja. Mediacija je možna v primeru, če s tem soglašata obe stranki oz. če je predpisana z zakonom.

Postopek je mogoče sprožiti tudi pri varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, ki je organiziran pri Slovenskem zavarovalnem združenju. Obstaja pa tudi možnost sodnega reševanja obligacijsko-pravnih razmerij, so še navedli v AZN.

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.

Vesti

Vse vesti
0