Turistično ponudbo Kranjske Gore krepi butični hotel Milka

Turistično ponudbo destinacije Kranjska Gora je letos obogatil nov butični hotel z restavracijo Milka. Nekdanje gostišče v bližini jezera Jasna je po celoviti rekonstrukciji postalo butični hotel z unikatno oblikovanimi sobami in restavracijo s slow food konceptom za najzahtevnejše goste.

Turistično ponudbo Kranjske Gore krepi butični hotel Milka

"Stara Milka je bila znana kot gostišče in to staro slavo smo želeli nadgraditi z novo zgodbo," je povedal vodja hotela Dino Katalenić. Kot je pojasnil, sta brata Matej in Boštjan Bandelj objekt kupila pred nekaj leti, med epidemijo covida-19 pa so zasnovali nov butični namestitveni in gostinski objekt.

Približno tri milijone evrov vredna investicija se je zaradi splošnih težav z dobavami v gradbeništvu zavlekla v letošnje leto, tako so hotel odprli konec maja, restavracijo pa v začetku junija.

"Izjemna lokacija je kar sama po sebi klicala, da se na tem mestu naredi posebno zgodbo," je dejal Katalenić in izpostavil lego ob jezeru Jasna, s Triglavskim narodnim parkom pred vrati in s pogledi na vršace Julijskih Alp. "Iz mojih izkušenj po svetu na takšnih mestih vedno nastanejo zgodbe, ki potencirajo turizem tiste države," je povedal, prepričan, da lahko z ustrezno ponudbo na takšni lokaciji v državo privabijo nov segment zahtevnih gostov.

"Dejstvo je, da ima Slovenija čudovito naravo in super gastronomijo ter ponuja turistom zelo veliko, manjka pa pika na i, in sicer da bi najzahtevnejšemu gostu lahko ponudili vrhunsko hrano in vrhunsko nastanitev na vrhunski lokaciji," je ocenil Katalenić, ki je 16 let nabiral izkušnje v tujini.

Da bi ohranili in tudi v notranjost prenesli okolje, v katerem se objekt Milka nahaja, so se pri prenovi osredotočili na uporabo naravnih materialov in na podrobnosti. Tako so med drugim uporabili oljen hrastov parket, za fasado pa žgan in krtačen macesen. To fasadi daje temno patino gorenjskega arhitekturnega stila, hkrati pa je okolju prijaznejša, saj je ni treba vsako leto barvati.

V hotelu je na voljo šest unikatno oblikovanih sob, in sicer tri razkošne in velike suite ter tri udobno opremljene dvoposteljne sobe. Vse sobe imajo pogled na jezero in odslikavajo različne motive, ki črpajo navdih v lokalnem okolju in kulturi. V Milki, kjer ne uporabljajo plastike, sodelujejo tudi s slovenskimi ustvarjalci, ki so jim izdelali celotno serijo keramike.

Kuhinjo vodi David Žafran, ki je do epidemije ustvarjal v priznani restavraciji s tremi Michelinovimi zvezdicami v Stockholmu. K sodelovanju vabijo domače dobavitelje. Kar se tiče kadrov pa je Katalenić pojasnil, da so ekipo oblikovali in zaposlili že med epidemijo, zato večjih težav nimajo. Stavijo tudi na zagotavljanje ustreznih delovnih razmer, da zaposleni lahko preklopijo med delom in prostim časom.

Z nadgradnjo ponudbe destinacije Kranjska Gora v gastronomskem in hotelirskem segmentu je zadovoljen tudi direktor Turizma Kranjska Gora Blaž Veber: "Izredno smo veseli, da smo pridobili takšno ponudbo, ki jo želimo, ki jo Kranjska Gora potrebuje in o kateri ves čas govorimo pri usmeritvi v zeleno butično destinacijo, sedaj pa se dejansko realizira."

Veber računa, da bodo s pomočjo Milke dosegli tudi najzahtevnejše goste, ki jih doslej še niso mogli naslavljati. "To je struktura gostov, ki v Kranjski Gori verjetno ne bo nikdar prevladala, si pa izredno želimo, da jo tudi pridobimo," je izpostavil Veber.

V Milki je bil junija precejšen delež gostov Slovencev, ki so porabljali še zadnje turistične bone, sicer pa imajo v pisani strukturi gostov trenutno največ Američanov in Norvežanov. "Računamo, da bo v prihodnje največ gostov tujcev, ki prihajajo raziskovati Slovenijo," je pojasnil Katalenić.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Vesti

Vse vesti
0