Razkrita zgodba črke N v Nutelli
Smrt Francesca Rivelle, izumitelja priljubljenega lešnikovega namaza Nutella, je znova odprla vprašanje, ki že leta buri radovednost potrošnikov. Zakaj je prav N edina črka v logotipu, ki je črne barve?
Rivella je na valentinovo umrl v starosti 97 let, njegov izdelek pa ostaja priljubljen po vsem svetu. Čeprav podjetje Ferrero skrbno varuje recepturo kreme, pa se je po njegovi smrti v javnosti znova pojavilo vprašanje o podrobnostih blagovne znamke, ki so bile doslej manj znane.
Prvotno se je izdelek imenoval Supercrema, a so morali zaradi italijanskih zakonov v šestdesetih letih, ki so prepovedovali uporabo superlativov v imenih izdelkov, poiskati novo ime. Nutella izhaja iz angleške besede "nut" za oreh, medtem ko "ella" predstavlja tipično italijansko končnico. Vendar se je Ferrero kmalu soočil s težavo – podjetje z enakim imenom je že obstajalo.
Po poročanju virov, kot sta Startup Talky in Logos-World, se je Ferrero odločil za posebno oblikovno rešitev. Vse črke v logotipu so postali rdeče, razen črke N, ki je ostala črna. Na ta način so se vizualno razlikovali od obstoječega podjetja in se tako izognili morebitnim pravnim sporom.
Podoba Nutelle je tako že desetletja nespremenjena, barvna izbira logotipa pa še naprej ostaja zanimiv detajl, ki ga marsikdo opazi, a le redki poznajo razlog za to odločitev.