Z Eurospinovo kampanjo Varuhi vrednot do rekordne donacije za otroke v stiski
Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) je na Ljubljanskem gradu gostila sklepni dogodek dobrodelne kampanje Varuhi vrednot, ki jo je v sodelovanju z antropologom dr. Danom Podjedom organiziral Eurospin. Kampanja je letos z nakupom dobrodelnih okraskov za vezalke prinesla rekordno donacijo v višini 20.000 evrov za sklad Polna šolska torba.
Dobrodelna akcija, ki je potekala od aprila do septembra v vseh trgovinah Eurospin po Sloveniji, je ponujala štiri okraske v obliki superjunakov – Maks, Mila, Stela in Lan – vsak s svojo vrednoto: odgovornostjo, prijaznostjo, poštenostjo in zmernostjo. Prispevek za vsak okrasek je znašal en evro. Kampanjo je strokovno podprl dr. Dan Podjed, ki se je odpovedal honorarju v višini 7.500 evrov in ga v celoti namenil programu TOM telefon®.
Natalija Pagon, vodja marketinga pri Eurospinu, je poudarila, da je pomoč otrokom dolgoročna zaveza podjetja, ki že osmo leto zapored sodeluje z ZPMS. Predsednica ZPMS Darja Groznik je izrazila hvaležnost za dosedanje partnerstvo in dejala, da so vrednote, ki jih promovira kampanja, tudi temelj delovanja njihove organizacije.
Dogodek na Ljubljanskem gradu je postregel s pogovorom o vrednotah v času umetne inteligence, ki ga je vodil dr. Podjed, ter glasbenim nastopom Eve in Matica Lorbeka. Med obiskovalci je dogodek pustil močan vtis. Eden od njih, Filip, je dejal: »Več se moramo pogovarjati o vrednotah. Ta kampanja je odprla pomembna vrata.«
Eurospin in ZPMS sta s kampanjo opozorila tudi na finančno stisko številnih družin pred začetkom šolskega leta. Stroški šolskih potrebščin namreč lahko presežejo 200 evrov na otroka. Donacija bo pomagala številnim družinam, ki si tega bremena same ne morejo privoščiti.
Varuhi vrednot so tako postali več kot le okras – so simbol sodelovanja, solidarnosti in družbene povezanosti, ki dokazuje, da z majhnimi dejanji lahko dosežemo velike učinke.