Kako privabiti mednarodne stranke v vaše podjetje?

Če imate izdelek ali storitev, ki ni namenjen samo lokalnim strankam, imate priložnost razširiti svojo bazo strank ter povečati prihodke in ugled. Globalna širitev poslovanja je velik korak in označuje vašo rast kot podjetje. S tem svojim strankam in sebi dokazujete, da ste sposobni širitve brez ogrožanja temeljnih poslovnih vrednot. Zato je pomembno, da postopek izvedete pravilno in se izognete napakam, ki vas lahko stanejo časa, denarja in strank.

 Kako privabiti mednarodne stranke v vaše podjetje?

Čeprav so nekatere stvari vedno izven vašega nadzora, je privabljanje in ohranjanje mednarodnih strank pogosto odvisno od zanesljivosti in preglednosti komunikacije, še posebej ko stroški pošiljanja fizične izdelke podražijo. Prvi korak pa je, da stranke sploh najdejo in se zanimajo za vašo ponudbo.  

Najprej je dobro izhodišče jasna in uporabna spletna stran, optimizirana za odlično uporabniško izkušnjo. To koristi vsem strankam, še posebej pa mednarodnim, ki ne morejo obiskati vaše fizične trgovine, če jo imate, ali morda celo govoriti z vami po telefonu zaradi časovne razlike. Pri postavitvi spletne strani razmislite, kaj bodo stranke želele vedeti, in jasno navedite svoje kontaktne podatke. Vključite odgovore na pogosta vprašanja in redno posodabljajte ta razdelek, da se izognete nesporazumom. Vključitev pričevanj lahko poveča zaupanje in potencialne stranke prepriča, da sprejemajo pravilno odločitev. Izdelava spletne strani se lahko zdi velika naložba za malo podjetje, vendar je vredna časa in denarja. Ne pozabite, da lahko zadovoljne stranke na vašo stran usmerijo tudi druge, zato deluje kot prva točka stika za nove potencialne stranke. Če vam proračun dopušča, lahko sodelujete tudi s strokovnjakom za optimizacijo spletnih strani (SEO), ki vam lahko svetuje glede ciljanja vaše strani na vaše občinstvo. Če imate na svoji strani blog, ne pozabite, da mora biti vsebina namenjena tudi mednarodnim obiskovalcem. Če imate veliko vsebin, specifičnih samo za eno državo, lahko bralce odvrnete, če čutijo, da ne sodijo v vaše izbrano občinstvo, četudi podzavestno.

Ko stranke iščejo po spletu, imajo morda vprašanja o vaših izdelkih ali razpoložljivosti, če ponujate storitev. Čeprav se danes nihče več ne zanaša na telefonske klice, še vedno obstajajo pričakovanja glede odzivnih časov za digitalno komunikacijo. Če zaradi časovnih razlik čakajo nekaj dni na odgovor na vprašanje in nato še na odgovor na dodatno vprašanje, se lahko hitro razočarajo in odidejo drugam. Čeprav to ni razlog, da bi morali biti na voljo 24/7 - čas stran od dela je pomemben za vsakega podjetnika - morda želite razmisliti, kako bi lahko podaljšali svoje kontaktne ure za osnovna vprašanja. To lahko pomeni obsežen FAQ razdelek na vaši spletni strani, vlaganje v AI chatbot, ki lahko obravnava vračila in poizvedbe o naročilih, ali zunanje izvajanje preko klicnega centra, ki lahko odgovarja na vprašanja in sprejema sporočila. Ta povečana odzivnost bo vašim mednarodnim strankam pokazala, da ste upoštevali njihove potrebe.

Tudi ko ne delate, vaša družbena omrežja delajo za vas. Podatki iz industrije kažejo, da 94% poslovnih voditeljev meni, da družbena omrežja vplivajo na ugled blagovne znamke, 92% poslovnih voditeljev pravi, da dobra prisotnost na družbenih omrežjih daje konkurenčno prednost in 68% strank sledi blagovnim znamkam na družbenih omrežjih za informiranje o nakupnih odločitvah. Poleg tega vam lahko družbena omrežja dajo ključne vpoglede v to, kje se nahajajo vaši najbolj aktivni sledilci, in vam omogočijo, da svojo marketinško strategijo usmerite na to občinstvo. Kot lastniku malega podjetja se lahko zdi zastrašujoče priznati, koliko morate objavljati na družbenih omrežjih, da ostanete relevantni in pridobite pozornost. Vendar obstaja veliko aplikacij, ki vam omogočajo načrtovanje vsebine, tako da vam ni treba biti budni, ko gre v živo, ali se spominjati objave. Ustvarjanje doslednega urnika objavljanja in delo vnaprej s koledarjem vsebin in paketno pripravo vam bo omogočilo interakcijo z vsemi potencialnimi strankami. Če ugotovite, da dobite veliko poizvedb preko neposrednih sporočil na družbenih platformah, je lahko vredno najeti freelance asistenta za družbena omrežja, ki vam bo pomagal odgovarjati nekaj ur na teden. Ponovno to pomeni, da vaše mednarodne stranke ne bodo dolgo čekale na odgovor.

Ena od bolečih točk mednarodnih strank je poskus ugotoviti, koliko bodo dejansko plačale v svoji domači valuti. Lahko vidite, kar se zdi odlična ponudba na spletu, samo da jo pretvorite in ugotovite, da je dražja, kot ste mislili. Strokovnjaki predlagajo, da je prikaz cen v tuji valuti eden ključnih dejavnikov za opustitev košarice pri strankah. Podjetja lahko pomagajo olajšati to frustracijo z uvedbo večvalutnih prikazov na svoji spletni strani, tako pred kot po zaključku nakupa. Idealno bi bilo, da bi stvari nastavili tako, da lahko mednarodne stranke plačajo tudi v svoji valuti in se izognejo dragim provizijam za menjavo. Čeprav mnoge banke ne zaračunavajo več teh provizij, je bolje popolnoma odstraniti tveganje nezadovoljne stranke.

Eden ključnih vidikov nakupa izdelka iz tujine je način dostave do končne destinacije. Ker je hitra dostava postala standard za mnoga podjetja, lahko dolgo čakanje na mednarodno pošiljko za stranke predstavlja dodatno oviro. Čeprav ne morete zagotoviti enako hitre dostave kot za lokalne stranke, lahko sodelujete z zanesljivimi dostavnimi službami, ki nudijo jasne posodobitve med potjo. Nihče ne želi plačati visokih stroškov dostave za izdelek, še posebej, če se ta izgubi ali če ni jasno, kdaj bo prispel. Skrbno izberite dostavne partnerje, da zagotovite, da bodo vaše mednarodne stranke vedele, da bodo dobro poskrbljene, če se odločijo za nakup.

V bistvu gre pri privabljanju mednarodnih strank za to, da se počutijo upoštevane in ne kot naknadna misel. Čeprav so vaši viri kot lastnika malega podjetja morda omejeni, poskusite storiti čim več, da zagotovite gladko pot stranke, in nagrajeni boste s tistimi pomembnimi priporočili.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Vesti

Vse vesti
0