MTV v Veliki Britaniji ukinja glasbene programe po 40 letih

Zgodovinski trenutek za glasbeno televizijo: MTV bo do konca leta v Veliki Britaniji ukinil pet specializiranih glasbenih programov – MTV Music, MTV 80s, MTV 90s, Club MTV in MTV Live. S tem se zaključuje era linearnega predvajanja glasbe in videospotov, ki se je v Evropi začela pred skoraj štirimi desetletji.

MTV v Veliki Britaniji ukinja glasbene programe po 40 letih

Kot poroča BBC, bo na Otoku ostal le še osrednji kanal MTV HD, ki bo nadaljeval z resničnostnimi oddajami, kot sta Naked Dating UK in Geordie Shore. Ukinitve se bodo v prihodnjih mesecih razširile tudi na druge trge, med drugim v Francijo, Avstralijo, na Poljsko in v Brazilijo.

Odločitev matične družbe Paramount temelji na spremenjenih navadah potrošnikov. Današnji gledalci glasbo večinoma spremljajo preko YouTuba, TikToka in drugih družbenih omrežij, zato linearni TV-kanali s tovrstno vsebino izgubljajo občinstvo. Samo julija letos je MTV Music v Veliki Britaniji pritegnil še okoli 1,3 milijona gledalcev, MTV 90s pa nekaj manj kot milijon.

Predstavnik podjetja Paramount odločitev za BBC ni želel komentirati, medtem ko je nekdanja MTV voditeljica Simone Angel izrazila razočaranje nad koncem. »MTV je bil kraj, kjer se je vse združilo. Zdaj vsak posluša glasbo sam v svojem mehurčku. Zelo mi je žal, da to izginja,« je dejala.

MTV je začel oddajati v ZDA leta 1981 in zaznamoval več generacij z glasbenimi prelomnicami, kot so svetovna premiera videospota Thriller Michaela Jacksona, legendarni Live Aid koncerti leta 1985 ter ustanovitev nagrad MTV Video Music Awards. Evropska različica je začela z oddajanjem leta 1987, britanski kanal pa desetletje kasneje, z videospotom Three Lions.

MTV-jevo prestrukturiranje je del širših varčevalnih ukrepov podjetja Paramount, ki želi znižati stroške za približno 500 milijonov ameriških dolarjev. Avgusta so že zaprli televizijsko produkcijsko hišo Paramount Television Studios, znano po seriji Jack Ryan in filmu Kronike Spiderwick.

Kljub ukinitvam televizijskih kanalov bo blagovna znamka MTV še naprej prisotna – predvsem na družbenih omrežjih in pretočni platformi Paramount+, kjer bo nadaljevala svojo preobrazbo v digitalno medijsko znamko za novo generacijo gledalcev.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Testing Game Plan

Vesti

Vse vesti
0