Lidl se zavezuje k podnebni nevtralnosti: Neto ničelni izpusti toplogrednih plinov do leta 2050

Lidl je objavil nove, ambiciozne podnebne cilje, s katerimi namerava do leta 2050 doseči neto ničelne izpuste toplogrednih plinov v svoji celotni dobavni verigi. Ta korak je del širše mednarodne strategije družbene odgovornosti podjetja in krepi njegovo zavezanost trajnostnemu poslovanju ter varovanju okolja. Lidl je v državah, kjer posluje, že dosegel znatno zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov – za 52 % v primerjavi z letom 2019.

Lidl se zavezuje k podnebni nevtralnosti: Neto ničelni izpusti toplogrednih plinov do leta 2050

Kot eden največjih evropskih trgovcev na drobno se je Lidl zavezal, da bo v vseh svojih poslovnih enotah in dobavnih verigah do leta 2050 dosegel neto ničelne izpuste toplogrednih plinov. Cilj vključuje tudi izpuste obsega 3, ki nastajajo v vrednostni verigi in predstavljajo več kot 90 % skupnih izpustov podjetja.

Na poti k podnebni nevtralnosti je Lidl predstavil dodatne cilje za zmanjšanje izpustov obsega 3. Do leta 2034 namerava zmanjšati izpuste toplogrednih plinov na področju kmetijstva, gozdarstva in rabe zemljišč za 42,4 % ter izpuste, povezane z energetiko in industrijo, za 35 %. Lidl bo pri tem tesneje sodeloval s poslovnimi partnerji in dobavitelji, od katerih zahteva, da si do leta 2026 postavijo cilje v skladu s pobudo Science Based Targets Initiative (SBTi). Ta globalna pobuda pomaga podjetjem določiti cilje za zmanjšanje izpustov na podlagi najnovejših znanstvenih dognanj.

Lidl je v vseh državah, kjer deluje, že dosegel 52-odstotno zmanjšanje operativnih izpustov (obsega 1 in 2), k čemur je pripomogla 100-odstotna uporaba zelene električne energije od marca 2022. Lidl Slovenija je v poslovnem letu 2023 presegel cilj 80,6-odstotnega zmanjšanja izpustov in dosegel 82,65 %.

Podjetje na nacionalni ravni izvaja tudi druge trajnostne ukrepe, kot so postavljanje sončnih elektrarn, opremljanje trgovin z e-polnilnicami, pridobivanje certifikatov za trajnostno gradnjo, zmanjševanje izpustov v logistiki in vključevanje lokalnih ter sezonskih izdelkov v svojo ponudbo. Lidl prav tako širi izbor rastlinskih izdelkov pod svojo blagovno znamko Vemondo in uvaja Planetarno zdravo prehrano, ki temelji na znanstvenih načelih trajnostnega prehranjevanja.

Lidl Slovenija je v poslovnem letu 2023 organiziral prvo Lidlovo podnebno akademijo za svoje dobavitelje, pet od teh pa se je že zavezalo k postavitvi ciljev v skladu s pobudo SBTi do leta 2026. Peter Kebrič, direktor nabave pri Lidlu Slovenija, je poudaril, da so podnebne spremembe eden največjih izzivov današnjega časa in da se jih Lidl loteva z ambicioznimi cilji ter odločnim ukrepanjem.

Lidl se je že leta 2020 pridružil pobudi Science Based Targets, ki podpira cilje pariškega podnebnega sporazuma, da se globalno segrevanje omeji na 1,5 stopinje Celzija.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Vesti

Vse vesti
0