McDonald’s med Tednom otroka z donacijo in zahvalnicami za prijaznejši svet otrok
McDonald’s Slovenija se je tudi letos pridružil Tednu otroka in z Zvezo prijateljev mladine Slovenije oblikoval kampanjo, namenjeno podpori otrokom v stiski in spodbujanju prijaznosti. Od vsakega prodanega Happy Meala med 6. in 12. oktobrom bo restavracija namenila 50 centov za programe ZPMS.
Teden otroka že več kot sedem desetletij opozarja na potrebe otrok in mladih ter krepi sporočila, ki pozivajo k boljšemu okolju za odraščanje. Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS, je ob tem poudarila pomen tovrstne podpore, ki omogoča, da program doseže vse otroke – ne glede na njihove življenjske razmere.
McDonald’s je lani v tej akciji zbral 10.000 evrov. Letos si z zvestobo gostov želijo zbrati še več. Poleg finančne donacije poteka tudi ustvarjalna akcija Zahvalnice, s katero McDonald’s podpira letošnje geslo Tedna otroka: Prijaznost ti bo krila dala, vedno reci prosim in hvala.
V ponedeljek so v izbranih restavracijah v Ljubljani, Mariboru in Kranju potekale ustvarjalne delavnice za otroke, odrasli pa so svoje zahvalnice lahko zamenjali za mali krompirček. Zahvalnice lahko otroci še vedno oddajo prek spleta – narišejo risbo osebi, ki se ji želijo zahvaliti, starši pa jo naložijo na spletno stran www.mcdonalds.si/zahvalnice
. Vsi sodelujoči bodo po zaključku akcije prejeli poseben zvezek.
McDonald’s sodeluje z ZPMS tudi v drugih projektih, kot sta Polna šolska torba in Glasbenik sem. Kot je poudaril Denis Potočnik iz podjetja Alpe-Panon, jih partnerstvo povezuje z lokalnim okoljem in jim omogoča, da prispevajo k boljšemu vsakdanu otrok in družin.