McDonald’s med Tednom otroka z donacijo in zahvalnicami za prijaznejši svet otrok

McDonald’s Slovenija se je tudi letos pridružil Tednu otroka in z Zvezo prijateljev mladine Slovenije oblikoval kampanjo, namenjeno podpori otrokom v stiski in spodbujanju prijaznosti. Od vsakega prodanega Happy Meala med 6. in 12. oktobrom bo restavracija namenila 50 centov za programe ZPMS.

McDonald’s med Tednom otroka z donacijo in zahvalnicami za prijaznejši svet otrok

Teden otroka že več kot sedem desetletij opozarja na potrebe otrok in mladih ter krepi sporočila, ki pozivajo k boljšemu okolju za odraščanje. Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS, je ob tem poudarila pomen tovrstne podpore, ki omogoča, da program doseže vse otroke – ne glede na njihove življenjske razmere.

McDonald’s je lani v tej akciji zbral 10.000 evrov. Letos si z zvestobo gostov želijo zbrati še več. Poleg finančne donacije poteka tudi ustvarjalna akcija Zahvalnice, s katero McDonald’s podpira letošnje geslo Tedna otroka: Prijaznost ti bo krila dala, vedno reci prosim in hvala.

V ponedeljek so v izbranih restavracijah v Ljubljani, Mariboru in Kranju potekale ustvarjalne delavnice za otroke, odrasli pa so svoje zahvalnice lahko zamenjali za mali krompirček. Zahvalnice lahko otroci še vedno oddajo prek spleta – narišejo risbo osebi, ki se ji želijo zahvaliti, starši pa jo naložijo na spletno stran www.mcdonalds.si/zahvalnice
. Vsi sodelujoči bodo po zaključku akcije prejeli poseben zvezek.

McDonald’s sodeluje z ZPMS tudi v drugih projektih, kot sta Polna šolska torba in Glasbenik sem. Kot je poudaril Denis Potočnik iz podjetja Alpe-Panon, jih partnerstvo povezuje z lokalnim okoljem in jim omogoča, da prispevajo k boljšemu vsakdanu otrok in družin.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Testing Game Plan

Vesti

Vse vesti
0