McDonald's s prostovoljci podprl akcijo čiščenja Ljubljanice
Ob letošnji veliki čistilni akciji Ljubljanice, ki je potekala v soboto, 19. aprila, se je pobudi za čistejše okolje ponovno pridružil tudi McDonald's. Njihova »zelena patrulja«, ki sicer vsakodnevno skrbi za čistočo okoli svojih restavracij, je ob tej priložnosti še dodatno okrepila svoje vrste s prostovoljci iz podjetja Alpe-Panon, upravljavca franšize McDonald's v Sloveniji. Skupaj so očistili sprehajalne poti ob reki in s tem prispevali k uspešnosti vsesplošne čistilne akcije.
Medtem ko so se drugi prostovoljci ukvarjali z odstranjevanjem odpadkov z rečnega dna, so se člani McDonald'sove ekipe posvetili okolici. Po besedah Denisa Potočnika, vodje marketinga pri Alpe-Panon, je podjetje z udeležbo želelo pokazati, da ostaja odgovoren člen skupnosti. Poleg aktivne udeležbe so prispevali tudi brisače in okrepčilo za potapljače.
V Društvu za podvodne aktivnosti Vivera, ki je organiziralo akcijo, so bili zadovoljni s številnim odzivom prostovoljcev in podpornikov. Kot je dejal predsednik društva Mirko Potočnik, so letos iz Ljubljanice odstranili okoli 580 kilogramov potopljenega materiala, kar je manj kot v prejšnjih letih. Po njegovih besedah so podobne akcije pomemben prispevek k ozaveščanju o pomenu ohranjanja čistih voda.
McDonald's Slovenija sicer že vrsto let izvaja številne aktivnosti na področju trajnostnega razvoja. Več kot 98 odstotkov njihove embalaže je izdelane iz naravnih materialov, veliko pozornosti pa namenjajo tudi ločevanju odpadkov in vzdrževanju čistoče okoli svojih restavracij. V Ljubljani zaposleni v restavracijah na Čopovi in Cankarjevi ulici čistijo okolico kar osem ur dnevno.
Zelene patrulje so le ena od mnogih pobud, ki jih podjetje izvaja v okviru trajnostne iniciative in dolgoročne zaveze za bolj zeleno prihodnost.