Celje promoviralo svojo turistično ponudbo v Padovi, Beogradu in na Dunaju

V februarju je Zavod Celeia Celje na poslovnih dogodkih v Italiji, Srbiji in Avstriji predstavljal kulturno-turistično ponudbo Celja. Poudarek je bil na avtentičnih zgodbah, butičnih doživetjih in atraktivnih vsebinah za družine, ki vse bolj privabljajo obiskovalce iz teh držav.

Celje promoviralo svojo turistično ponudbo v Padovi, Beogradu in na Dunaju

V italijanski Padovi so predstavniki zavoda 15 turističnim agencijam in organizatorjem potovanj iz severne Italije predstavili raznolike možnosti za pristna lokalna doživetja v Celju. Italijanski gostje so med tujimi obiskovalci Celjskega gradu na drugem mestu, njihovo število pa se je v letu 2024 povečalo za tri odstotke. Direktorica zavoda mag. Maja Voglar je poudarila, da so italijanski partnerji pokazali zanimanje za razširitev ponudbe s kraji, ki imajo močno kulturno identiteto.

Podoben cilj je imela tudi predstavitev Celja na Dunaju, kjer so se srečali z dvanajstimi avstrijskimi turističnimi agencijami in organizatorji potovanj. Avstrijski trg išče nove destinacije za aktivne seniorje, ki želijo raziskovati zgodovinska mesta in uživati v butični kulinarični ponudbi. Celje ima v tem pogledu veliko prednosti, saj ga je mogoče enostavno in varno obiskati tudi z vlakom, kar povečuje potencial za dodatna sodelovanja.

V zadnjem letu so nemški gostje, ki so v Celju doslej ustvarili največ nočitev, predali primat obiskovalcem iz Srbije. Zato so se v Zavodu Celeia Celje udeležili turističnega sejma IFT Beograd, največjega tovrstnega dogodka v jugovzhodni Evropi. Srbski turistični agenti so pokazali največ zanimanja za zgodovino, kulturno dediščino in zeleni turizem, med pomembnejšimi znamenitostmi pa so izpostavili Celjski grad, Celjsko kočo in Tehnopark Celje.

Zavod Celeia Celje bo promocijske aktivnosti nadaljeval tudi marca, ko bo Celje predstavljeno na turističnih dogodkih v Zagrebu, Pragi ter na sejmih v Celju in Mariboru.

Ob tem so v Celju obeležili svetovni dan turističnih vodnikov z brezplačnim vodenjem, ki je privabilo dvakrat več udeležencev kot leto prej. Interaktivna izkušnja Misija Celje je s skrivnim turističnim agentom omogočila obiskovalcem edinstveno doživetje mestne dediščine. Maja Voglar je ob tem poudarila pomen inovativnih pristopov pri oživljanju turistične ponudbe in povezovanju mesta z obiskovalci na izviren način.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Priljubljeno
Vesti

Vse vesti
0