Jeseniški mestni promet znova prevzema Arriva

Jeseniški občinski svetniki so na seji ta teden potrdili nove cene vozovnic mestnega avtobusnega prometa.

Jeseniški mestni promet znova prevzema Arriva

Občina se je namreč po tem, ko je ukinitev mestnih avtobusnih prevozov začasno reševala z zasebnim prevoznikom, uspela dogovoriti z Arrivo za izvajanje dveh krožnih linij. Svetniki pa so opozorili na slabo povezanost nekaterih delov občine.

Občina Jesenice je v preteklosti imela z Arrivo sklenjeno koncesijsko pogodbo za izvajanje mestnih in šolskih prevozov, nato pa se občina in prevoznik nista uspela dogovoriti na nadaljevanje sodelovanje in Jesenice so s 1. julijem ostale brez mestnega potniškega prometa. Problem so na občini rešili z uvedbo dveh krožnih linij, ki jih medkrajevni linijski promet ne pokriva, in sicer od Koroške Bele preko Blejske Dobrave do Hrušice in nazaj ter od Koroške Bele preko Tomšičeve do bolnišnice in nazaj.

Poleti je prevoze opravljal zasebnik, jeseni pa je krožni liniji prevzela Arriva, s katero je občina sklenila tudi pogodbo za šolske prevoze. Arriva bo prevoze za obdobje enega leta izvajala na podlagi javnega naročila.

Kot je pojasnila direktorica jeseniške občinske uprave Vera Djurić Drozdek, so vir financiranja mestnih prevozov proračunska sredstva in prihodki od prodaje vozovnic, občina pa želi pridobiti tudi državna sredstva za vozovnice, ki so subvencionirane. Zato je morala občina sprejeti cenik vozovnic, saj v primeru, da je prevoz na območju občine brezplačen, kot je bil v zadnjih mesecih, občina ni upravičena do povračila.

Občinski svetniki so na sredini seji potrdili predlog občinske uprave o enotni ceni vozovnice v višini 1,50 evra. Prej je vozovnica za eno cono stala 1,30, za dve coni 1,60, za tri cone pa 2,10 evra. So pa občinski svetniki ob potrditvi cen vozovnic opozorili tudi na težave, s katerimi se srečujejo pri avtobusnih prevozih.

Med drugim so opozorili, da v krožni liniji niso vključeni Kočna, Javorniški Rovt in Planina pod Golico, vendar pa lahko, kot so pojasnili v občinski upravi, na teh območjih tudi drugi potniki uporabljajo šolske prevoze.

Težave imajo tudi otroci s Hrušice, saj občina zaradi podražitve prevozov ni imela dovolj sredstev za naročilo vseh sklopov šolskih prevozov in je bil na tej liniji ukinjen šolski avtobus, otroci pa uporabljajo medkrajevno linijo, ki jih ne pripelje do same šole.

Jeseniški župan Peter Bohinec je povedal, da so na občini glede na situacijo našli najboljše možne rešitve. Še vedno pa se dogovarjajo z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa in Arrivo, da bi rešili tudi težave, ki se še pojavljajo, in sicer najkasneje do novega leta.

Ob tem je Bohinec spomnil na kolaps v prvih tednih šole, ko napovedanih avtobusov enostavno ni bilo. "Na podlagi sestankov in pritiskom smo nekako uspeli normalizirati stanje in zagotoviti nekaj dodatnih linij," je povedal župan.

V prihodnje se obetajo še dodatne linije, je zagotovil in izpostavil predvsem prizadevanja za boljšo povezanost Blejske Dobrave in za povezavo do Osnovne šole Toneta Čufarja. "To je naša zahteva in od tega ne mislim odstopiti, da rešimo vsaj minimum zagotavljanja mobilnosti po Jesenicah," je izpostavil.

"Vrsto leto smo bili na Jesenicah vajeni pogostih avtobusov na vseh linijah. Vajeni smo bili številnih, polnih avtobusov. Skozi leta se je to počasi zmanjševalo. Na koncu smo prišli do tega, da se velika večina Jeseničanov vozi z avtomobili. Avtobus nima neke lepe prihodnosti vsaj na način kot je zastavljen," je ocenil Bohinčev predhodnik na čelu jeseniške občine Blaž Račič.

Kot je izpostavil bivši župan, so pred desetletji imeli zelo visok standard na področju javnega prevoza, sedaj pa standard na Jesenicah na različnih področjih pada, kar je povezano tudi s finančno močjo občinskega proračuna. "Vemo, da je denarja premalo za vse, zato je izjemno pomembno ustrezno proračunsko načrtovanje," je poudaril.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Vesti

Vse vesti
0