Napačna cena ob spletnem nakupu: kdo ima prav, potrošnik ali trgovec?

Na Zvezo potrošnikov Slovenije se je obrnil kupec, ki je po spletu kupil slušalke po zelo ugodni ceni, nato pa ga je trgovina obvestila, da je bila cena napačno navedena zaradi tehnične napake. Ponudili so mu vračilo denarja, vendar je potrošnik vztrajal pri izpolnitvi pogodbe po označeni ceni. Trgovec je navajal, da si v splošnih pogojih poslovanja pridržuje pravico do razdrtja pogodbe v primeru očitnih napak pri ceni.

Napačna cena ob spletnem nakupu: kdo ima prav, potrošnik ali trgovec?

Po mnenju ZPS trgovina v tem primeru nima pravice enostransko razdreti pogodbe. Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da mora podjetje spoštovati označeno ceno, saj so določbe zakona prisilne narave. Splošni pogoji poslovanja ne morejo veljati, če nasprotujejo zakonskim določbam.

Če trgovina izdelka ne želi prodati po oglaševani ceni, se lahko potrošnik obrne na Tržni inšpektorat RS, ki nadzira spoštovanje določb ZVPot-1 in lahko ugotovi morebitne kršitve pravil o označevanju cen.

Vprašanje napačno navedenih cen se v spletni prodaji pojavlja pogosto, a zakon jasno določa, da mora biti potrošnik zaščiten in da podjetja ne morejo enostransko spreminjati pogojev po opravljenem nakupu.

# Na www.vemvec.si lahko redno spremljate aktualne in koristne nasvete, ki so brezplačno dostopni. 

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Priljubljeno
Vesti

Vse vesti
0