Barcelona na El Clasicu z logotipom Rolling Stonesov
V upravi katalonskega nogometnega velikana Barceloni so danes potrdili, da bodo njihovi nogometaši na večnem derbiju 28. oktobra z madridskim Realom na stadionu Camp Nou nosili drese z logotipom angleške rock skupine Rolling Stones.
Pri Barceloni bodo na ta način obeležili izid novega albuma skupne Rolling Stones Hackney Diamonds, vse skupaj pa je del sodelovanja v okviru sponzorstva, ki ga ima španska La Liga s ponudnikom vsebin na medmrežju Spotify.
Že v sezoni 2022/23 so imeli nogometaši Barcelone na dresih reklamo za Spotify, tokrat pa ga bo zamenjal znani logotip ust z jezikom.
To pa ne bo prvič, da bodo v klubu na ta način propagirali posamezne glasbene skupine. V minuli sezoni so imeli na eni od tekem na dresih stilizirano sovo, logotip kanadskega raperja Drakea in s tem opozorili na novi album, enako so storili v primeru španske pevke Rosalie in njenega albuma Motomami.
Pogodba med La Ligo in Spotifyjem je po poročanju španskih medijev vredna kar 435 milijonov evrov.
Za Barcelono pa so sredstva še kako pomembna, saj se klub v zadnjih letih bori s finančnimi težavami, zaradi tega jih je leta 2021 zapustil tudi prvi zvezdnik, Argentinec Lionel Messi.
V zadnjih dneh so se v Španiji celo pojavile novice, da se bo Messi med zimsko sezono vrnil v Katalonijo kot posojeni igralec Inter Miamija, a je to nogometaš nedavno zanikal.
Kalkulacija medijev na Iberskem polotoku temelji na domnevi, da naj bi se to zgodilo, ker se Inter Miami ni uvrstil v končnico lige MLS in klub bo sezono končal prihodnji konec tedna. Messija nato v novembru čakata le še reprezentančna obračuna Argentine v okviru kvalifikacij za SP 2026 z Urugvajem (17. 11.) in Brazilijo (22.11.).